marți, 8 februarie 2011

Imi place tare mult cum se comporta cu noi, cu lumea din prejur, e un caracter de apreciat, si tot timpul cu zambetul pe buze, ceea ce conteaza tare mult pentru mine, starea de buna voie, si veselia, ceea ce ea iti ofera din tot adancu` sufletului.
Si ea e o fata foarte buna, ku un caracter de apreciat si ea imi este cea mai buna prietena, sunt foarte "bogata" in prietene:)). Magicul ei nume este Patachi Marieta Valentina, iar ea niciodata nu minte. CREDETI`MA. O cunosc tare bine, de cand am fost la gradinita, ador firea ei de a fi, tot timpul cu zambetul pe fata, niciodata nu se da batuta si icearca din tot sufletul, cand isi doreste ceva nu renunta. E cea mai buna dintre toate prietenele mele, imi place ca avem multe lucruri in comun. Cateodata, noi ne mai vertam, dar la fel de repede cum ne certam asa ne si`npacam "surorile se cearta, dar tot surori raman, pe vecie".Acest proverb e sfant ptr. mine.
Imi place la ea k tot timpul ti-o spune`n fata, iar tot timpu` zice cand gresesti si cum sa faci mai bine, adora sa cante, iar JUSTIN BIEBER e cantaretul ei preferat.



                                                                                                                   cu multa prietenie,
                                                                                                                Lavi
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu