sâmbătă, 26 martie 2011

EU```


Hei ! :>
Sunt Lavinia..

Cateva lucruri despre mine :-?
Sunt o persoana cu calitati si defecte. De obicei plina de viata, zapacita, imi place sa`i fac pe cei din jurul meu sa rada…
Sunt genul de persoana care in momentul in care realizeaza ca a gresit regreta…daca-mi cer si scuze inseamna ca esti mult prea important/a… ;)
In general sunt destul de directa…imi place sa spun lucrurilor pe nume…insa cand imi e teama incerc sa ocolesc subiectul…:D
Despre o prietenie pot vorbi doar daca mi se demonstreaza ca merita efortul ;)
Imi place sa stiu ca am multi prieteni…si ii ador pe cei care`mi sunt alaturi mereu :-X
aa…si bineinteles, intotdeauna exista timp pentru ceva nou 8->

imi place :
sa vorbesc la telefon :)]
sa stau la calculator 8->
sa ma uit la tv :>
sa ddoooorrrrrmmmmmmm (-|
sa barfesc :">
sa las propozitiile neterminate :-s
sa vorbesc mult :-@
ca totul sa fie asa cum vreau eu >:p
sa fac poze :-"
sa`mi fac prieteni noi :)

imi mai plac :
dulciurile =p~
pauzele 8-}
muzica ;;)
dansul \:d/
vara :x

Ador :
sa vorbesc mult si prost :))) >:)
sa fiu un STRES pentru toti ^#(^
" sa`mi bag nasul unde nu`mi fierbe oala " :-j
sa mananc =))))


nu`mi place :
sa ma cert cu prietenii :(
sa fiu mintita :-w
sa fiu suparata :(
sa plang :((
sa ma doara capu` #-o
sa tipe cineva la mine ~x(

urasc :
sa ma trezesc dimineata :(
FAPTUL CA NU AM FRATI
sa mi se spuna ce sa fac :-L [ nu de alta da` ma duce si pe mine capu` :p ]
sa spun ca-mi pare rau si mai ales sa trebuiasca sa cer iertare… :-s


cam atat despre mine. :">

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu